Alles wat je wilt weten over MoveOss

Heb je een vraag? We zijn er om te helpen.

Veelgestelde vragen

Alles wat je moet weten over MoveOss. Selecteer eerst of je een sporter of sportaanbieder bent.

Hoe reserveer ik een activiteit in MoveOss?

Het reserveren van sport- en beweegactiviteiten kun je eenvoudig doen via zowel de website als de app. Filter eerst tussen al het aanbod via deze pagina (of in de app) en meld je aan. In onderstaande video leggen we het stap voor stap uit. Liever een geschreven uitleg? Die kan je hier vinden.

 

 

Kan ik meerdere activiteiten tegelijkertijd reserveren?

Ja, het is mogelijk om meerdere activiteiten tegelijkertijd te reserveren.

Waarom moet ik een account aanmaken?

Het aanmaken van een account is vereist om activiteiten op jouw naam te reserveren. Als er updates zijn, kan de sportaanbieder je gemakkelijk bereiken. Ook kun je met dit account straks jouw voortgang meten, connecten met andere Ossenaren en meedoen aan uitdagende challenges. Bovendien is het aanmaken van een account helemaal gratis.

Meer weten over hoe wij met jouw gegevens omgaan? Bekijk hier ons privacybeleid.

Kan ik ook een activiteit via de website reserveren?

Ja, je kunt een activiteit via de website boeken. Ga naar de “Activiteiten” pagina en selecteer de activiteit dat je wilt reserveren.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Je kan jouw wachtwoord opnieuw instellen door naar de optie “wachtwoord vergeten” te gaan en de stappen te volgen die daar worden aangegeven.

Kan ik contact opnemen met de deelnemers van mijn activiteit?

Ja, je kunt contact opnemen met de deelnemers van jouw activiteit. Het is echter alleen mogelijk om contact te leggen via het platform van MoveOss en niet rechtstreeks via externe kanalen zoals e-mail of telefoon. Dit is om de privacy van de gebruikers te waarborgen en om een veilige omgeving te creëren voor alle deelnemers.

Kan ik ook andere medewerkers toegang geven tot het dashboard?

Ja, je kunt onbeperkt aantal medewerkers toegang geven tot het dashboard. Ga naar “Organisatie beheren”, klik op de “Teams” tab en nodig gebruikers uit door op de knop “Gebruiker uitnodigen” te klikken. Geef hen toestemming om specifieke taken uit te voeren binnen het dashboard.

Hoe worden betaalde reserveringen afgehandeld?

Het platform van MoveOss verwerkt betaalde reserveringen automatisch en schrijft deze binnen maximaal 7 dagen na afloop van de maand bij op de rekening van de sportaanbieder. Na de betalingsafhandeling ontvangt de sportaanbieder een bevestiging per e-mail. Binnen 3 dagen na afloop van de maand ontvangt de sportaanbieder een overzicht van alle gemaakte boekingen. Door dit geautomatiseerde systeem hebben sportaanbieders een gestructureerde manier om betalingen te verwerken en op de hoogte te blijven van de betalingsstatus, wat hen helpt bij het beheren van hun financiën.

Is het gebruik van de MoveOss app gratis?

Ja, het gebruik van de MoveOss app is gratis. Voor de meeste sportactiviteiten is het ook mogelijk om gratis te reserveren, maar er zijn enkele activiteiten waarvoor wel betaald moet worden.

Zijn er voor mij als aanbieder kosten verbonden aan MoveOss?

Nee, het is geheel vrijblijvend en gratis om je aanbod op ons platform te plaatsen. Dus waar wacht je nog op? Doe vandaag nog mee en bereik een breder publiek!

Hoe voeg ik mijn aanbod toe?

 

Als aanbieder kan je makkelijk je aanbod toevoegen via het dashboard. Bekijk de stapsgewijze video hieronder hoe je jouw aanbod toe kan voegen. Liever een geschreven uitleg? Die kun je hier vinden.

Als je na het bekijken van de video nog vragen hebt, kun je ons gerust een bericht sturen op team@moveoss.nl.

Kan ik meerdere kinderen tegelijkertijd aanmelden?

Kies een blokje met het juiste aantal kinderen. Je kunt maximaal 4 kinderen met één account aanmelden. Wil je meer kinderen opgeven? Dan moet iemand anders hen opgeven.

Hoe download ik de app?

Ga naar MoveOss in de App Store of Play Store afhankelijk of je een iPhone of Android toestel hebt.

Hoe kan ik mijn organisatie aanmelden als sport- en beweegaanbieder?

Leuk dat je jouw sport- en/of beweegaanbod wilt toevoegen aan MoveOss! Je kunt jouw organisatie aanmelden via dit aanmeldformulier. Na het aanmelden ontvang je binnen 2 dagen toegang tot het MoveOss dashboard waarmee je jouw gegevens kunt beheren en jouw aanbod kunt toevoegen.